(9)

.


(1)
بنتولد طاهرين بنتولد شبعانين ، وأول مابنتولد بنكون فرع أخضرلسه مافقدش نضارته وحيويته .. وبنتربي علي 
صفات ومبادئ كويسة لكن بمرور الأيام يجد الشخص نفسه مضطر أن يتنازل عن هذه الصفات والمبادئ لأنها 
أصبحت لا تتناسب مع الزمن الذي يعيش فيه .
(2)
بكره سوء الظن اللي بيخليني أفهم الناس غلط  ! ويدفعني إلي ظلم ناس ليس لها أي ذنب ، بكرهه عشان 
بيخليني أشك في اللي حواليا .. 
كمان بكره الإندفاع اللي بتبقي نتيجته تصرفات خاطئة . ! 

 (3)
حاجة عبيطة 
لما بقابل زميلة دراسة في الشارع وبتبقي هيا فاكراني وأنا ناسياها 
بعمل نفسي فاكراها علشان أداري إحراجي ..

 (4)
نفسي أعيش في مدينة السعادة بتاعة إعلان كادبري ديري ميلك .
(5)
بحب عروستي بسكوته لأنها بريئة براءة الأطفال ، بحبها عشان مش فاهمة حاجة ولا فهماني  .
(6)
نفسي أركب مراجيح أووووووووووي .

(7)

23
أكتر سنه أكدت لي إني كبرت بس مش فارقة معايا
 أنا حاسة من جوايا إني لسة صغيرة : (.
(8)
نفسي أستمتع بأي حاجة أنا بعملها وبالحاجة اللي حواليا .
(9)
توتة توتة : )